3 DERS SINAVLARI HAKKINDA DUYURU(ÖRGÜN VE UZAKTAN)

ÖRGÜN VE UZAKTAN ÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİ İÇİN

3 DERS BÜTÜNLEME SINAV DUYURUSU  

HER İKİ PROGRAMIMIZDA (ÖRGÜN & UZAKTAN) OKUYAN VE MEZUN OLABİLMEK İÇİN DAHA ÖNCE ALIP DA BAŞARILI OLAMADIĞI ÜÇ DERSİ OLAN  ÖĞRENCİLERİMİZ İÇİN ÜÇ(3) DERS SINAVLARI AŞAĞIDA BELİRTİLEN KOŞULLARDA VE TARİHLERDE YAPILACAKTIR.

ÖRGÜN ÖĞRETİM ÜÇ (3) DERS SINAVLARI  10-11 ŞUBAT 2014 TARİHLERİNDE UZAKTAN ÖĞRETİM SINAVLARI İSE 08 ŞUBAT 2014 CUMARTESİ GÜNÜ TEK OTURUMDA YAPILACAKTIR. (SINAVI YAPILACAK DERSLERİN GÜN VE SAATLERİ DAHA SONRA YİNE BU SİTEDE VE YÜKSEKOKULUMUZ İLAN PANOLARINA ASILACAKTIR.)

3 (ÜÇ) DERS SINAVLARINA KATILMA ŞARTLARI;  

1- ÖĞRENCİ KAYITLI OLDUĞU PROGRAMIN, 2547 SAYILI KANUNUN 5. MADDESİNİN BİRİNCİ FIKRANIN (ı) BENDİ KAPSAMINDA AÇILAN DERSLER DAHİL, DEVAMI ALINARAK BAŞARISIZ OLUNAN EN ÇOK ÜÇ DERS DIŞINDAKİ DERSLERİNİ BAŞARIYLA TAMAMLAMIŞ VE PROGRAMA İLİŞKİN TÜM YÜKÜMLÜLÜKLERİNİ YERİNE GETİRMİŞ OLMALIDIR. AYRICA BU ÖĞRENCİLER SON İKİ YARIYILIN BİRİNDE İLGİLİ DERSE/DERSLERE KAYIT YAPTIRMIŞ OLMALARI ŞARTTIR.

2- ÜÇ DERS SINAVI MÜRACATLARI  30.01.2014 TARİHİNDE BAŞLAYIP 05.02.2014 TARİHİ MESAİ BİTİMİNDE SONA ERECEKTİR.

3- SINAVA/SINAVLARA KATILMAK İÇİN DİLEKÇE İLE MÜRACAAT ZORUNLUDUR. DİLEKÇE ANKARA ÜNİVERSİTESİ ADALET MESLEK YÜKSEKOKULU MÜDÜRLÜĞÜ’NE  HİTABEN YAZILACAK.  BİZZAT BAŞVURU YAPILABİLECEĞİ GİBİ  KARGO VEYA  APS İLE DE BAŞVURU  YAPILABİLİR. KARGO VE APS İLE DİLEKÇE YOLLANMASI DURUMUNDA ÖĞRENCİNİN “MAĞDUR OLMAMASI İÇİN” DİLEKÇENİN BİR ÖRNEĞİNİ 0312-319-60-05 NO’LU  FAX’A GÖNDERMESİ ve  0312.319 60 04 NO’LU TELEFON ARANARAK İŞLEME ALINDIĞInı TEYİT ETMESİ GEREKMEKTEDİR. AKSİ TAKDİRDE SORUMLULUK KABUL EDİLMEYECEKTİR.

4-ÖĞRENCİ DİLEKÇESİNDE ÖĞRENCİ NUMARASI, AD SOYAD, ÖĞRETİM TÜRÜ(UZAKTAN EĞİTİM-ÖRGÜN EĞİTİM), İLETİŞİM BİLGİSİ VE SINAVINA KATILMAK İSTEDİĞİ DERSİ/DERSLERİ BELİRTMEK ZORUNDADIR.

 5-SINAV ANKARADA MESLEK YÜKSEKOKULUMUZ SINAV SALONLARINDA YAPILACAKTIR.

6-BAŞVURULARI KABUL EDİLEN ÖĞRENCİLERİN LİSTESİ 06.02.2014 TARİHİNDE WEB SAYFAMIZDA VE YÜKSEKOKULUMUZ İLAN PANOLARINDA  İLAN EDİLECEKTİR.

 7ÜÇ DERS SINAVINA BAŞVURAN VE BAŞVURUSU KABUL EDİLEN ÖĞRENCİ BAHAR DÖNEMİNE AİT HARÇ BEDELİNİ  04.02.2014-07.02.2014  TARİHLERİ ARASINDA BANKAYA YATIRACAK FAKAT DERS KAYDI YAPMAYACAK. SINAVLARDAN BAŞARILI OLUNAMAMASI DURUMUNDA ÖĞRENCİ KALDIĞI DERS/DERSLERİN   DERS KAYDINI 17.02.2014-21.02.2014 TARİHLERİ ARASINDA( EKLE BIRAK HAFTASINDA ) YAPACAKLARDIR.

MÜDÜRLÜK