2016 Yılı Zorunlu Staj Uygulama Takvimi

Değerli Öğrencilerimiz,

2016 yılı Yaz Dönemi Zorunlu Staj Uygulamasına dair takvim belirlenmiş bulunmaktadır. Staj uygulaması süresince takip edilmesi gerekli prosedürü ve hazırlanması gereken evrakların neler olduğunu ayrıca bu işlemler gerçekleştirilirken dikkate alınması gereken tarihleri alttaki STAJ TAKVİMİ adlı tablo içerisinde bulabilirsiniz. Bununla birlikte Staj başvurusu, Staj Süreci ve Staj dosyası oluşturma işlemleri hakkında süreç boyunca sizlere yardımcı olacak “ZORUNLU STAJ UYGULAMA REHBERİ” adında bir doküman hazırladık. Doküman içerisinde özellikle başvuru aşaması ile alakalı, belgelerin nasıl doldurulması gerektiği, stajdan muafiyetin hangi şartlarda olabileceği, staj sonunda teslim edilecek dosyanın nasıl hazırlanması gerektiği gibi açıklayıcı pek çok bilgi yer almaktadır. Dokümanın sonunda ise Sık Sorulan Sorular bölümü oluşturularak, sizlerden daha önceki yıllarda gelen (staj süreci boyunca aklınıza takılabilecek muhtemel) soruları cevaplandırdık. Lütfen bu dosyayı incelemeden Staj ile ilgili işlemlere başlamayınız. Staj süresince hazırlayacağınız evrakların matbu hallerine web site adresimiz olan admyo.ankara.edu.tr  de yer alan “DİLEKÇE ve FORMLAR” başlığından ulaşabilirsiniz. Başarılı bir staj dönemi geçirmeniz dileğiyle.

Adalet Örgün Staj Koordinatörü – Aduzep Staj Koordinatörü    –  Hbys Staj Koordinatörü
Öğr. Gör. Meral Güneş ERGİN  – Öğr. Gör. Ziya KUNDAKÇI  –  Öğr. Gör. Pelin ATİLA

STAJ TAKVİMİ

İşlem Tarih Açıklama
Başvuru Belgelerinin Yüksekokula Ulaştırılması 30 Mayıs 2016

17 Haziran 2016

* Staj Başvuru Formu (Ek 3-1 Nüsha)
* İşyeri Kabul Formu (Ek 4-1 Nüsha)
* Öğrenci ve Nüfus Cüzdanı Fotokopileri (1 Nüsha)
* SGK provizyon sorgulama ( Ek 5 ile başvurulup SGK birimleri tarafından ya da www.turkiye.gov.tr adresinden e-devlet şifresi ile portal kullanılarak temin edilebilir.) ***(Tablo sonundaki açıklamayı okuyunuz) Yukarıdaki belgelerin belirtilen son tarihe kadar Yüksekokulumuz Öğrenci İşlerine ulaştırılması gerekmektedir.
Listelerinin İlan Edilmesi 22 Haziran 2016 Staj yeri kabul veya reddedilen öğrencilerin listesi ilan edilir.
(Listeleri kontrol etmeyi sakın unutmayınız. Varsa eksik belge ve bilgilerinizi tamamlayınız.)
Mazeret Kapsamındaki Kabul Belgelerinin Yüksekokula Ulaştırılması 27 Haziran 2016 Staj yeri onaylanmamış (reddedilmiş) öğrencilerimizin yeni staj yeri bilgilerini içeren kabul formlarını göndermeleri için gereken son tarih.
Nihai Listelerin Açıklanması 28 Haziran 2016 Komisyon tarafından değerlendirmesi yapılarak staj yeri uygunluğu kabul edilen öğrencilerin nihai listesi yayınlanır.
(Listeleri kontrol etmeden staja başlamayınız. Eksikliklerle başladığınız stajınız kabul edilmeyecektir.)
Staj Dönemi 11 Temmuz 2016

02 Eylül 2016

Öğrencilerimizin takvim aralığında olmak kaydı ile önceden belirlemiş oldukları tarih aralığında staj uygulamasını gerçekleştirdikleri zaman dilimi. (Hafta sonları ve resmi tatil günleri iş günü olarak sayılmayacaktır. Toplam 30 iş günü şeklinde gerçekleştirilecektir.)
Örnek Staj Tarihleri 30 iş günü 11 Temmuz – 19 Ağustos 2016           Bu tarihlerden biri
18 Temmuz – 26 Ağustos 2016            seçilecektir.
25 Temmuz – 02 Eylül 2016
Staj Dosyalarının Son Teslim Tarihi 05 Eylül 2016 Hazırlanan staj dosyalarının belirtilen son tarihe kadar yüksekokulumuza ulaştırılması gerekmektedir.
Staj Değerlendirmeleri 09 Eylül 2016 Komisyon tarafından değerlendirmeye alınan staj dosyalarının kabul veya reddine ilişkin listeler bu tarihte ilan edilir.

***E-devlet Şifresi Temin Etmek için: e-Devlet Şifresi(turkiye.gov.tr den alıntılanmıştır.)

e-Devlet şifrenizi içeren zarfınızı PTT Merkez Müdürlüklerinden, şahsen başvuru ile, üzerinde T.C. Kimlik numaranızın bulunduğu kimliğinizi ibraz ederek temin edebilirsiniz.

Bu uygulama, sizin yerinize başka bir kişinin şifre alıp adınıza işlem yapmasının önüne geçilmesi için gerekmektedir. e-Devlet Kapısı üzerinden verilen hizmetler yüksek güvenlik seviyesi gerektirdiğinden, şifreler başvuru sahipleri için özel olarak oluşturulmaktadır. Bu nedenle ancak kimlik ibrazı ve şahsen başvuru ile şifreler verilmektedir.

e-Devlet Kapısı kayıtlı kullanıcısıysanız ve şifrenizle giriş yaptıktan sonra “Profilim” alanında bulunan iletişim bilgileri kısmına cep telefonunuzu kaydettiyseniz ya da cep telefonunuzu veya hem cep telefonunuzu hem de e-posta adresinizi e-Devlet Kapısında doğruladıysanız şifre sıfırlama hizmetinden yararlanarak yeniden şifre temin edebilirsiniz.

Şifre ilk alındığında PTT tarafından işlem masrafı olarak 2 TL tahsil edilmektedir. Şifrenin kaybedilmesi, unutulması vb. durumlarda PTT’den alınacak her şifre için ayrıca 4 TL ücret ödenmektedir. Bu işlem masrafı dışında herhangi bir yıllık ücret ödenmesi söz konusu değildir.

Başvuru belgelerinizi ve staj sonunda teslim edeceğiniz dosyayı elden ya da posta yolu ile okulumuza ulaştırabilirsiniz. Aşağıda evrakların teslim edileceği personel bilgileri yer almaktadır.

Öğrenci İşleri Tel: (0312) 595 51 03 (Müslüm SARI) – Elden Teslim Edildiğinde

Evrak Kayıt Tel: (0312) 595 52 07 (Recep ASAR) – Posta Yolu İle Gönderildiğinde

Adres: Ankara Üniversitesi Hukuk Fakültesi  Adalet Meslek Yüksekokulu Cemal Gürsel Caddesi

Erdem Sokak No:1 06590 Cebeci/ANKARA