!!2015 YILI ZORUNLU YAZ STAJI TAKVİMİ AÇIKLANMIŞTIR!!

Değerli Öğrencilerimiz,

2015 yılı Yaz Dönemi Zorunlu Staj Uygulamasına dair takvim belirlenmiştir. Her  Adalet Meslek Yüksekokulu öğrencisinin programdan mezun olabilmesi için derslerini vermiş olmasının yanı sıra staj uygulamasını yapması ve değerlendirme sonrasında başarılı olması gerekmektedir. Staj uygulaması süresince yapılması gereken işlemleri ve bunlara ait tarihleri altta yer alan tablo da bulabilirsiniz. Bu yıl da Staj başvurusu, Staj Süreci ve Staj dosyası oluşturma işlemleri hakkında süreç boyunca sizlere kılavuzluk edecek olan “ZORUNLU STAJ UYGULAMA REHBERİ” adında bir doküman hazırladık. Lütfen bağlantısını verdiğimiz bu dosyayı incelemeden Staj ile ilgili işlemlere başlamayın. Zira doküman içinde özellikle başvuru aşaması ile alakalı, belgelerin nasıl doldurulması gerektiği, stajdan muafiyetin hangi şartlarda olabileceği gibi açıklayıcı pek çok bilgi yer almaktadır. Bu yüzden rehber incelenmeden sorulan sorulara cevap verilmeyecektir. Dokümanın sonunda ise Sık Sorulan Sorular bölümü bulunmaktadır. Bu bölümde de sizlerden daha önceki yıllarda gelen ve staj süreci boyunca aklınıza takılabilecek muhtemel soruları cevaplandırdık ve örnek bir staj dosyası ekledik. Staj süresince kullanılacak evraklara ise web site adresimiz olan admyo.ankara.edu.tr  de yer alan DİLEKÇE ve FORMLAR başlığından ulaşabilirsiniz. Adalet Örgün öğrencileri için ayrıca sınav haftasında daha önce tarihi ve yeri duyurulmak üzere bir bilgilendirme semineri yapılacaktır.(Katılım Zorunludur!)

Başarılı bir staj dönemi dileklerimizle…

Adalet ve HBYS Staj Koordinatörü                             Aduzep Staj Koordinatörü
Öğr. Gör. Meral GÜNEŞ ERGİN                                Öğr. Gör. Ziya KUNDAKÇI

          STAJ TAKVİMİ

İşlem

Tarih

Açıklama
Başvuru Belgelerinin Yüksekokula   Ulaştırılması

25 Mayıs 2015

17 Haziran 2015

*   Staj Başvuru Formu (Ek 3-1 Nüsha)*   İşyeri Kabul Formu (Ek 4-1 Nüsha)*   Öğrenci ve Nüfus Cüzdanı Fotokopileri (1   Nüsha)*   SGK provizyon sorgulama ( Ek 5 ile başvurulup SGK birimleri tarafından ya da www.turkiye.gov.tr adresinden e-devlet   şifresi ile portal kullanılarak temin edilebilir.)

Yukarıdaki   belgelerin belirtilen son tarihe kadar Yüksekokulumuz Öğrenci İşlerine ulaştırılması   gerekmektedir.

Listelerinin İlan Edilmesi

22 Haziran 2015

Staj yeri   kabul veya reddedilen öğrencilerin listesi ilan edilir.(Listeleri kontrol etmeyi sakın   unutmayınız. Varsa eksik belge ve bilgilerinizi tamamlayınız.)
Mazeret Kapsamındaki Kabul Belgelerinin   Yüksekokula Ulaştırılması

25 Haziran 2015

Staj yeri onaylanmamış   (reddedilmiş) öğrencilerimizin yeni   staj yeri bilgilerini içeren kabul formlarını göndermeleri gereken son   tarih.
Nihai Listelerin Açıklanması

26 Haziran 2015

Komisyon   tarafından değerlendirmesi yapılarak staj yeri uygunluğu kabul edilen   öğrencilerin nihai listesi yayınlanır.(Listeleri kontrol etmeden staja başlamayınız.   Eksikliklerle başladığınız stajınız kabul edilmeyecektir.)
Staj Dönemi

29 Haziran 2015

28 Ağustos 2015

Öğrencilerimizin   takvim aralığında olmak kaydı ile önceden belirlemiş oldukları tarih   aralığında staj uygulamasını gerçekleştirdikleri zaman dilimi. (Hafta sonları ve resmi tatil günleri iş   günü olarak sayılmayacaktır. Toplam 30 iş günü şeklinde   gerçekleştirilecektir.)
Örnek Staj Tarihleri

30 iş günü

29 Haziran-11 Ağustos   2015
6 Temmuz -18 Ağustos 2015 ( Bu tarihlerden   )
13 Temmuz-25 Ağustos 2015  (biri seçilecektir )
20   Temmuz-28 Ağustos 2015
Staj Dosyalarının Son Teslim Tarihi

4 Eylül 2015

Hazırlanan   staj dosyalarının belirtilen son tarihe kadar yüksekokulumuza ulaştırılması   gerekmektedir.
Staj Değerlendirmeleri

11 Eylül 2015

Komisyon   tarafından değerlendirmeye alınan staj dosyalarının kabul veya reddine   ilişkin listeler belirtilen son tarihte ilan edilir.

 

E-devlet Şifresi Temin Etmek için: e-Devlet Şifresi(turkiye.gov.tr den alıntılanmıştır.)

e-Devlet şifrenizi içeren zarfınızı PTT Merkez Müdürlüklerinden, şahsen başvuru ile, üzerinde T.C. Kimlik numaranızın bulunduğu kimliğinizi ibraz ederek temin edebilirsiniz.

Bu uygulama, sizin yerinize başka bir kişinin şifre alıp adınıza işlem yapmasının önüne geçilmesi için gerekmektedir. e-Devlet Kapısı üzerinden verilen hizmetler yüksek güvenlik seviyesi gerektirdiğinden, şifreler başvuru sahipleri için özel olarak oluşturulmaktadır. Bu nedenle ancak kimlik ibrazı ve şahsen başvuru ile şifreler verilmektedir.

e-Devlet Kapısı kayıtlı kullanıcısıysanız ve şifrenizle giriş yaptıktan sonra “Profilim” alanında bulunan iletişim bilgileri kısmına cep telefonunuzu kaydettiyseniz ya da cep telefonunuzu veya hem cep telefonunuzu hem de e-posta adresinizi e-Devlet Kapısında doğruladıysanız şifre sıfırlama hizmetinden yararlanarak yeniden şifre temin edebilirsiniz.

Şifre ilk alındığında PTT tarafından işlem masrafı olarak 2 TL tahsil edilmektedir. Şifrenin kaybedilmesi, unutulması vb. durumlarda PTT’den alınacak her şifre için ayrıca 4 TL ücret ödenmektedir. Bu işlem masrafı dışında herhangi bir yıllık ücret ödenmesi söz konusu değildir.

Hazırlanması gereken belgeleri elden ya da posta yolu ile okulumuza ulaştırabilirsiniz.

Öğrenci İşleri Tel: (0312) 595 51 03 (Müslüm SARI) – Elden Teslim Edildiğinde

Evrak Kayıt Tel: (0312) 595 52 07 (Recep ASAR) – Posta Yolu İle Gönderildiğinde

Adres: Ankara Üniversitesi Hukuk Fakültesi  Adalet Meslek Yüksekokulu Cemal Gürsel Caddesi Erdem Sokak No:1 06590 Cebeci/ANKARA